Concert Trio Cortado

Posted in Concerten

Op zondag 30 maart 2014 trad het ensemble Trio Cortado op in Paviljoen voor kunst en cultuur De Verbeelding. Het ensemble Trio Cortado, bestaande uit Hannah de Witte – fluit, Arthur Klaassens – hobo, Jasper Grijpink – klarinet, bracht een gevarieerd klassiek programma. Het optreden was het eerste concert dat op verzoek van De Verbeelding georganiseerd werd door de stichting Muziek in Huis. Het werd mede mogelijk gemaakt door Stg. De Verbeelding, Stichting Wolderwelzijn en Stichting Qem, het Gieskes-Strijbis Fonds, Fonds Sluyterman van Loo, RCOAK, Janivo Stichting, Grovestins Stichting en particuliere donateurs.

Ondanks het prachtige weer zijn ongeveer 40 bezoekers komen luisteren. Met dank aan wethouder Winnie Prins voor het openingswoordje, ons trouwe publiek en de nieuwe bezoekers voor hun aanwezigheid. Prachtige muziek, sympathieke, enthousiaste musici en prima reacties van de bezoekers.

1410684_orig[1]