Klik voor het menu+

Concerten najaar 2014

Posted in Agenda, Concerten, Nieuws

In de tweede helft van 2014 vinden drie concerten plaats in de Verbeelding Zeewolde, die in nauwe samenwerking met Stichting Muziek In Huis worden georganiseerd. Deze drie concerten zijn gratis te bezoeken. Daarnaast organiseert QEM drie concerten met ensembles die eerder met succes in Zeewolde hebben opgetreden. Het Utrecht String Quartet, Shtetl Band Amsterdam en Dave MacDonald laten graag hun nieuwe programma’s aan u horen. Voor deze concerten wordt entree geheven. De data op een rij:

zondag 31 augustus 2014, 15.00 uur ensemble Rodion Trio, bestaande uit Diederik Ornée – klarinet, Annelies Vrieswijk – saxofoon, Mark Toxopeus – piano. Toegang: gratis.

zondag 14 september 2014, 15.00 uur Dave Mc Donald met zijn 10-koppige ensemble. Grandioze muziek op gedichten van vergeten Surinaamse dichters. Dit concert maakt onderdeel uit van de feestelijke activiteiten rond het 25-jarig jubileum van de Kunstenaars Vereniging Flevoland. Toegang: € 15,-.

zaterdag 25 oktober 2014, 15.00 uur Shtetl Band Amsterdam. Voor de derde keer in Zeewolde, dit maal voor een live cd opname tijdens een concert. Geweldig dat dit ensemble speciaal deze zaal en dit publiek heeft gekozen voor de opname van hun cd. Toegang: € 15,-.

zondag 26 oktober 2014, 15.00 uur duo Imre Rolleman en Jeroen Liedorp op fluit en piano met werken van (onder voorbehoud) Bach,  Arriagada,  Poulenc en Widor. Toegang gratis.

zondag 9 november 2014, 15.00 uur het Utrecht String Quartet met acteur Porgy Franssen. Toegang: € 15,-.

zondag 7 december 2014, 15.00 uur duo Christian van Es & Gerard van der Zijden, bariton en piano. Toegang gratis.

Informatie en reserveren voor deze concerten:
E: reserveren@robvdbroek.nl
T: 06-10251235

In de Nieuwsbrief leest u meer over de concerten.