Klik voor het menu+

In oktober 2015 hadden we een geweldig project MyMindMap in progress. Om te beginnen 2 maanden lang de expositie van Truusje Borst (=Geertruida Krake). Een kunstenares van de KVF, een lieve vriendin van ons en onze stichting. Het werk van Truusje, variëren op een thema en blijven ontwikkelen in je werk, was inspiratie voor 5 workshops met klassen van het basisonderwijs en de aftrap bijeenkomst van het cultuur educatieve seizoen met het onderwijs. Voor de derde keer hebben wij als stichting QEM in samenwerking met cultuurmakelaar Marina van Arendonk de start van het seizoek in een unieke formule mogen vertalen. Met als resultaat van de workshops 150 series van 6 foto’s, dus bij elkaar 900 foto’s die bij de eindpresentatie allemaal in de Verbeelding op de grond lagen. Indrukwekkend resultaat.  Met als afsluiting van het project een lezing-concert op 10 oktober met Anna Enquist en Ivo Janssen met Contapunt en de Goldbergvariaties van J.S.Bach.  Variëren op een thema ook in dit programma.

Als je meer wilt weten over de achtergronden, lees dan de flyer en/of de nieuwsbrief.

Flyer expositie Geertruida Krake en concert Ivo en Anna

Nieuwsbrief concert en lezing Ivo en Anna, expo Truusje